Bio
VICE2042 ir elektroniskās mūzikas projekts, kura ideja dzima kāda cilvēka prātā ap 2012. gada beigām.
Albums "The Hazards of Time Travel"(jeb īsāk, vienkārši VICE2042) ir konceptuāls stāsts par cilvēku, kurš dzīvojot laikā, kad modē bija sakasītas frizūras, pa radio dārdēja matu metāls, postpanks un elektropopa sintētika, un populārākā komunikācijas ierīce bija vadu telefons, tīras nejaušības dēļ tiek aizrauts uz 21. gadsimta pirmās puses beigām - uz laiku, kad pār cilvēci valda absolūta tehnokrātija; laiku, kad ikviens, neatkarīgi no savas gribas, ir savienots ar datoru tīklu, kas filtrē, kontrolē un izmaina cilvēku domu procesus, emocijas un vēlmes. Un mūsu varonim neatliek nekas cits kā censties atrast savu vietu starp cilvēkiem, kuriem cilvēcība kā tāda ir pilnīgi sveša.
Mūzikas estētika visdrīzāk pietuvinās trip-hop žanram, par ko liecina hip-hopiskās bungu cilpas, balss sempli, eksperimentācija ar skanējumu un atturēšanās no „pants-piedziedājums-pants” struktūras, ļaujot mūzikai attīstoties laika gaitā. Tomēr – robežu vilkšana šajā gadījumā ir lieka: labāk, lai mūzika runā pati.
Albums "The Hazards of Time Travel"(jeb īsāk, vienkārši VICE2042) ir konceptuāls stāsts par cilvēku, kurš dzīvojot laikā, kad modē bija sakasītas frizūras, pa radio dārdēja matu metāls, postpanks un elektropopa sintētika, un populārākā komunikācijas ierīce bija vadu telefons, tīras nejaušības dēļ tiek aizrauts uz 21. gadsimta pirmās puses beigām - uz laiku, kad pār cilvēci valda absolūta tehnokrātija; laiku, kad ikviens, neatkarīgi no savas gribas, ir savienots ar datoru tīklu, kas filtrē, kontrolē un izmaina cilvēku domu procesus, emocijas un vēlmes. Un mūsu varonim neatliek nekas cits kā censties atrast savu vietu starp cilvēkiem, kuriem cilvēcība kā tāda ir pilnīgi sveša.
Mūzikas estētika visdrīzāk pietuvinās trip-hop žanram, par ko liecina hip-hopiskās bungu cilpas, balss sempli, eksperimentācija ar skanējumu un atturēšanās no „pants-piedziedājums-pants” struktūras, ļaujot mūzikai attīstoties laika gaitā. Tomēr – robežu vilkšana šajā gadījumā ir lieka: labāk, lai mūzika runā pati.